Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~pol22rr | użytkownik

imię i nazwiskoPaweł adresTuplice zarejestrowany05.11.2007 @18:58:54 ostatnio na stronie10.04.2015 @22:23:59

Od kilku lat interesuję się fotografią, jak na razie chwytam się wszystkich możliwych form i stylów by określić ten, w którym poczuję się najlepiej PROSZĘ o szczere oceny, rady, opinie. Jeśli ma to być ocena krytyczna, proszę o uzasadnienie a wyciągnę wnioski i poprawię się w kolejnych pracach. Człowiek uczy się całe życie...

UWAGA!!!

Nie jestem zwolennikiem ocen typu rewelacja za rewelację, oceniajcie fotki obiektywnie. Ja również oceniam sprawiedliwie, jeżeli czegoś nie potrafię to nie poprawiam np.; portrety, co nie znaczy, że nie oceniam świetnych prac Jeżeli wystawię Ci rewelację lub inną ocenę to nie zobowiązuje Cie to do rewanżu w takiej samej postaci, jeżeli moja praca Ci się nie podoba to nie oceniaj

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających, za cenne uwagi z góry dziękuję.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty93 komentarze1220 posty na forum0

komputer / sprzęt
Fujifilm s6500fd, filtr UV, filtr polaryzacyjny

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~ggral    14.11.2009 @12:08:51
jeżeli chodzi o prawą i lewą stronę , no cóż fakt ciut kiepsko wyszło ale nie oto chodziło w tej focie. zapraszam jutro to się dowiesz dlaczego tak się stało pozdrówka
~NatAnn15    10.11.2009 @18:06:15
dziękuję ślicznie za ocenke i rady! acz jeśli chodzi o to pierwsze zdjęcie to chodziło właśnie o stonowanie kolorów, dlatego niebo jest takie "zbielone", ale fakt faktem pogoda nie byla najlepsza.
pozdrawiam
_______
methinks, i see... where?
in my mind's eyes.
~Joanna2006    09.11.2009 @17:55:33
dziękuję pięknie
~gwiazda15    09.11.2009 @17:47:48
dziękuję za szczerość,cenie takich ludzi jak Ty Pawle.Bardzo dziękuję za rady,pozdrawiam.
~gwiazda15    09.11.2009 @17:40:41
nie dałam rady zrobić ich inaczej,byłam tam z wycieczką więc to była tylko chwila i za mało miejsca na cofnięcie sie w tył..,dziękuję za opinie
~tommiku    09.11.2009 @16:00:18
dzięki, z chaosem i panem w drzwiach racja, ale w Pradze jest wszędzie pełno turystów
_______
___________________________________
w wolnej chwili zerknij na moje prace
~alex1953    08.11.2009 @19:17:57
dziękuje serdecznie...tak to HDR...
~sunshinee    08.11.2009 @16:36:58
i to mnie właśnie cieszy.
_______
`..całe serce dla Ciebie mam.`
~gwiazda15    08.11.2009 @14:29:19
dziękuję również za ocenki,życzę miłej niedzieli
~JuliaSz    08.11.2009 @13:37:42
dziękuję za odwiedziny ... miło Cię poznać
pozdrawiam ... dla Ciebie http://www.youtube.com/watch?v=_-pephm9jRo

przyjemnej niedzieli
_______
pozdrawiam wszystkich odwiedzających moją galerię
---------------------------------------------------------------




~sunshinee    08.11.2009 @12:53:08
właśnie wiem, że nie jest najlepiej wykonane, ale liczy się efekt.
_______
`..całe serce dla Ciebie mam.`
~Prophet79    08.11.2009 @10:01:08
Również dzięki za kom. pozdro.
świetna gakeria
_______
"To co widzimy i co nam się zdaje jest snem i snem pozostaje"
POZDRAWIAM. i zapraszam również do mnie. http://prophet79.digart.pl/
~kumite    08.11.2009 @09:42:49
Wyjątkowe dzięki. Pozdrawiam P
~TruJok    07.11.2009 @17:50:05
Dziękuję bardzo ;]
_______


śśij !!
~szczezus    07.11.2009 @16:36:19
Dziękuję za cenne wskazówki ;]Pozdrawiam.
~sem    07.11.2009 @15:27:27
dzięki
_______
Arkę Noego zbudowali amatorzy, Titanica-profesjonaliści
~2iom    07.11.2009 @14:41:32
Nie twierdzę, że ten kadr jest super mega itd. Masz rację, że nic odkrywczego w nim nie ma. Ale ja DA traktuję jako miejsce, gdzie pokazuję moje ulubione zdjęcia, więc czasami trafiają się zdjęcia zwykłe
Pozdrawiam
_______
Death is inevitable. Our fear of it makes us play safe, blocks out emotion. It's a losing game. Without passion you are already dead.

Nadzieję dał mi Bóg, matka miłość, ojciec siłę
~sunshinee    07.11.2009 @14:18:11
święte słowa.
pozdrawiam.
_______
`..całe serce dla Ciebie mam.`
~Cahir    07.11.2009 @14:05:26
Niestety powrócić pod farę szybko się nie uda. Byłem tam przejazdem przez kilka godzin tylko Kolory specjalnie ściąłem lekko.

Dzięki za ocenę i komentarz.
_______
Zapraszam do mojej galerii
~evilheart    07.11.2009 @13:47:04
no, niestety mój 'sprzęt' z przepaleniami sobie nie do końca radzi ; -)
_______
nie dziękuj. skomentuj. pozdrawiam
^Halidar    07.11.2009 @12:23:28
tak, ten rowrzysta to main theme tego zdjęcia chciaż ludzie zdają się go nie zauarzać :owned: bo to zdjecie BMX'owe

pozdro
_______
Shameless promotion: http://www.Halidar.com
~madziula93    07.11.2009 @12:04:52
również dziękuje i pozdrawiam
fajna galeria ;]
~gwiazda15    07.11.2009 @08:27:20
dziekujężyczę dnia
~Milesia    06.11.2009 @20:17:50
dziękuję
~nataszeku    06.11.2009 @19:26:44
hej, dzieki za komentarz, zapraszam ponownie i już zabieram się za zwiedzanie
_______
Od pewnego czasu mocno wierzę w cuda, że rzeczy szalone potrafią się udać.
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt